ΠΑΤΡΑ: Η οδός Αναπαύσεως έγινε… “οδός Κολάσεως”

Η οδός Αναπαύσεως στο Ρίο, μάλλον οδηγεί στην… «κόλαση»! Αφού… «κόλαση» θυμίζει η περιοχή, τουλάχιστον σε επίπεδο έντονης αντιπαράθεσης των κατοίκων με τον Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστο Μπούρα. Σύμφωνα με την Πρόεδρο της Κοινότητας Νικολίτσα Μπετιχαβά, από τον συγκεκριμένο δρόμο εξυπηρετούνταν όσοι κάτοικοι του Ρίου χρησιμοποιούν τα αστικά λεωφορεία για να μεταβούν στην στάση μέσα στον Πανεπιστημιακό χώρο, αλλά και πάρα πολλοί φοιτητές. Επίσης ο συγκεκριμένος δρόμος στην προέκτας΄ξ του φθάνει και στο νεκροταφείο (εξ ου και το όνομά του). Πλέον οι κάτοικοι μετά την καγκελόπορτα που τοποθέτησε το Πανεπιστήμιο, αναγκάζονται πλέον να κάνουν «τον γύρο» και να περπατούν περίπου για 2 χιλιόμετρα!

 

Όπως μας ενημέρωσε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστος Μπούρας, πριν από δύο μήνες έλαβε έγγραφο από τον Δήμο Πατρέων πως μετά από καταγγελία κατοίκου για ατύχημα που είχε συμβεί στο σημείο, η οδός Αναπαύσεως είναι αδιέξοδος και δεν θα έπρεπε να χρησιμοποιείται από οχήματα και ως εκ τούτου έπρεπε να κλείσει. Ο Πρύτανης αντιλαμβανόμενος το τι θα συνέβαινε κάλεσε τους κατοίκους να τον βοηθήσουν ώστε να λάβει μία απόφαση με βάση το έγγραφο του Δήμου. «Ουδέποτε ήρθαν στο γραφείο μου» δηλώνει ο κ. Μπούρας. Ετσι αναγκάστηκε να κλείσει τον δρόμο τοποθετώντας μία σιδερένια περίφραξη. Όπως μας είπε στη συνέχεια θα κατασκεύαζε και ένα πορτάκι για τους πεζούς αλλά… δεν πρόλαβε! Γιατί με το που έκλεισε η οδός Αναπαύσεως…  έγινε «κόλαση»! Το πρώτο βράδυ άγνωστοι «ξήλωσαν» τα σύρματα στην μία καγκελόπορτα, ώστε οι πεζοί να μπορούν να περνούν… μέσα από αυτήν! Το δεύτερο βράδυ (Παρασκευή προς Σάββατο)… κατέστρεψαν όλη την κατασκευή. Ο κ. Μπούρας ειδοποιήθηκε για τον βανδαλισμό και στην κυριολεξία… έγινε έξω φρενών.  Μάλιστα ήδη προχωρά σε μήνυση κατά παντός υπευθύνου για τις ζημιές. Όπως μας είπε ο κ. Μπούρας στις 9 Δεκεμβρίου θα φέρει το θέμα στην Σύγκλητο. Εκεί θα καλέσει και τους κατοίκους ώστε να συναποφασίσουν τι θα γίνει. Η εισήγηση όμως θα είναι η τοποθέτηση βαριάς κατασκευής με πορτόνι ώστε ο δρόμος να μπορεί να χρησιμοποιείται μόνο από πεζούς.