ΠΑΤΡΑ: Νέα προσπάθεια του Δήμου για τα κοινόχρηστα ποδήλατα

Χωρίς κοινόχρηστα ποδήλατα παραμένει η Πάτρα για μία ακόμα χρονιά, εν όψει της επιστροφής του κόσμου στο κλεινόν άστυ και του χειμώνα που έρχεται μπροστά μας, σε μία εποχή που επιδεινώνεται πάντα το ζήτημα του κυκλοφοριακού.

Τα κοινόχρηστα ποδήλατα παραμένουν στις αποθήκες του δήμου της Πάτρας, έχοντας… αραχνιάσει σε αυτές για τουλάχιστον πέντε συνεχόμενα χρόνια αφού και η τελευταία προσπάθεια που έκανε η δημοτική αρχή για την επαναλειτουργία του προγράμματος, δεν στέφτηκε με επιτυχία.

Για την ακρίβεια έμεινε στη μέση, με τον δήμο να φοβάται μία νέα καταστροφή των ηλεκτρικών σταθμών, με καινούργιους βανδαλισμούς και λεηλασίες από αγνώστους.

Η τελευταία προσπάθεια που έκανε η δημοτική αρχή για την επιστροφή των κοινόχρηστων ποδηλάτων ήταν πριν από την εποχή της πανδημίας, τον Νοέμβριο του 2019, όταν ξεκίνησε να βγάζει σταδιακά ορισμένα ποδήλατα στους σταθμούς.

Όμως η προσπάθεια δεν συνεχίστηκε, με τα στελέχη της δημοτικής αρχής να υποστηρίζουν ότι δεν υπήρξε η ανάλογη ανταπόκριση από τον κόσμο.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο δήμος μέσα στο ερχόμενο φθινόπωρο, από τις αρχές Οκτωβρίου, ετοιμάζεται για να προχωρήσει σε μία νέα προσπάθεια για την λειτουργία των κοινόχρηστων ποδηλάτων, θέλοντας να καθιερώσει το μέσο στην συνείδηση των Πατρινών για τη μεταφορά τους στους δρόμους της πόλης.

Πάτρα: Νέα προσπάθεια στα σκαριά για να βγουν τα κοινόχρηστα ποδήλατα από το…  νοκ άουτ!

Βλέπετε, γνωρίζει ότι η λειτουργία του συστήματος θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην ανακούφιση της πόλης από το κυκλοφοριακό. Η νέα προσπάθεια όμως που είναι να ξεκινήσει θα γίνει και αυτή σταδιακά, με την είσοδο στους δρόμους ορισμένων εκ των 70 ποδηλάτων που υπάρχουν στις αποθήκες.

Το σημαντικό ζήτημα για την επαναλειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος των ποδηλάτων είναι ότι το σύνολο σχεδόν των σταθμών που βρίσκονται σε διάφορα σημεία της Πάτρας είναι κατεστραμμένοι από το πρώτο κύμα των βανδαλισμών, όταν εμφανίστηκε για πρώτη φορά το πρόγραμμα στην καθημερινότητα της πόλης.

Τότε η ανταπόκριση του κόσμου ήταν μεγάλη, οι κάρτες των χρηστών μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα είχαν φτάσει τις 1.000, αλλά οι καταστροφές που ακολούθησαν, όπως και η κακή νοοτροπία αρκετών συμπολιτών (υπήρξαν μέχρι και κλοπές ποδηλάτων), έθεσαν το σύστημα νοκ άουτ μέσα σε λίγους μήνες. Εκεί που παραμένει μέχρι ώρας δηλαδή…