ΠΑΤΡΑ: ΝΕΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ: Οι αντιεμβολιαστές επανέρχονται!

Την προσεχή Κυριακή 29 Αυγούστου θα συγκεντρωθούν στην Πλ. Γεωργίου οι «αντιεμβολιαστές» της Πάτρας, πραγματοποιώντας την 5η «διαδήλωσή» τους μετά την απόφαση της κυβέρνησης να κάνει υποχρεωτικό το εμβόλιο κατά της Covid 19 για μία σειρά εργαζομένων. Να υπενθυμίσουμε ότι η τελευταία συγκέντρωση δεν ήταν επιτυχής, αφού είχαν διαδηλώσει 100 περίπου άτομα μπροστά από το Δημοτικό Θέατρο. Το κάλεσμα έχει γίνει μέσω του διαδικτύου, ενώ γίνεται αναφορά σε «μοναχούς» και «ερημίτες» που δήθεν κρατούν… αντιεμβολιαστικό λάβαρο! Προτάσσουν δε και το υποτιθέμενο «χάραγμα» του Αντίχριστου, το περιβόητο 666, έτσι ώστε να πείσουν θεοσεβούμενους να παρευρεθούν στην συγκέντρωση. Σε τέτοια συλλαλητήρια συμμετέχουν κυρίως μέλη της Χρυσής Αυγής, φανατικοί Χριστιανοί, και αρνητές του κορονοϊού, ενώ ελάχιστοι πλέον είναι αυτοί που με τεκμηριωμένη άποψη στέκονται «απέναντι» στην υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, αφού κατάλαβαν πως η πλειοψηφία των συμμετεχόντων… άλλους σκοπούς επιδιώκει!

 

Μεταξύ των διαδηλωτών και ιερείς. Συνήθως κάνουν την εμφάνισή τους ο π. Χρήστος από την Βούντενη και ο π. Αναστάσιος από τον Ι.Ν. Αγίου Νικολάου. Ο τελευταίος ανήκει στον «σκληρό πυρήνα» των Ορθοδόξων της περιοχής, δεν διστάζει να τα βάζει με τον Μητροπολίτη Πατρών Χρυσόστομο, ενώ έχει ταχθεί υπέρ των απόψεων των Μητροπολιτών Κυθήρων και Αιτωλίας οι οποίοι ως γνωστόν πρόσφατα «τιμωρήθηκαν» από την Ιερά Σύνοδο για την στάση που είχαν τηρήσει στο πρώτο lock down.

 

Μεταξύ όσων έχουν σηκώσει «μπαϊράκι» κατά της κυβέρνησης αλλά και των επιλογών της τοπικής Εκκλησίας, δύο πρώην μέλη της Αντιαιρετικής Επιτροπής της Ι.Μ. Πατρών. Ο αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Παπασταύρου ο οποίος έφθασε στο σημείο να στείλει επιστολή μέχρι και στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά και ο Σπύρος Ζορμπαλάς, τον οποίον ο Σεβασμιώτατος Πατρών είχε «παραιτήσει» από την αντιαιρετική επιτροπή της Ιεράς Μητροπόλεως μια και είχε οργανώσει «αιρετικό Κίνημα» για το περιβόητο Ουκρανικό ζήτημα, εκφράζοντας αντίθετη άποψη με αυτήν της Ιεράς Συνόδου της Ελλάδος και του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.