Πάτρα: Το «culture and shopping» φέτος υλοποιήθηκε – Ανάρπαστοι έγιναν οι «χάρτες»

Μπορεί τα πράγματα να ήταν δύσκολα για ακόμα μία χρονιά στον τουρισμό της Δυτικής Ελλάδας και γενικότερα της Πάτρας, όμως, στην αχαϊκή πρωτεύουσα υπήρξαν ξένοι τουρίστες και επισκέπτες, κυρίως κατά την διάρκεια του Αυγούστου.

Ένα μεγάλο μέρος των ξένων επισκεπτών που προέρχονταν κυρίως από τα ξενοδοχεία που υπάρχουν ανατολικά και δυτικά της Πάτρας ήρθαν στην πόλη μέσα από το πρόγραμμα του “culture and shopping”.

Πρόκειται για το πρόγραμμα με τους χάρτες του ιστορικού κέντρου της Πάτρας και της αγοράς της που έχει σαν σκοπό να φέρει επισκέπτες και τουρίστες για να προχωρήσουν σε ψώνια και αγορές, ενισχύοντας έτσι τα μαγαζιά και την τοπική οικονομία.

Φέτος το πρόγραμμα λειτούργησε χάρις στη σημαντική βοήθεια που έδωσε το Επιμελητήριο Αχαΐας, καλύπτοντας για την κάθε επιχείρηση, ένα ποσοστό του κόστους προβολής τους στον χάρτη.

Το ενδιαφέρον των καταστημάτων της Πάτρας μετά από αυτή την παρέμβαση του Επιμελητηρίου ήταν μεγάλο και στήριξαν για ακόμα μία χρονιά το όλο εγχείρημα, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο ότι έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία και την αξία του.

Οι χάρτες μοιράστηκαν σε περισσότερα από 50 ξενοδοχεία της Αχαΐας και της Ηλείας, ξεκινώντας από την Ακράτα της ανατολικής Αιγιαλείας και φτάνοντας έως την Σκαφιδιά της Ηλείας.

Οι χάρτες μεταφρασμένοι σε τέσσερις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά, βελγικά και ρώσικα), εκτός των στοιχείων για τα καταστήματα και την αγορά της Πάτρας, είχαν και χρήσιμες πληροφορίες για τα αξιοθέατα, τα μνημεία και την ιστορία της πόλης, προτείνοντας τους σημεία και μέρη για να επισκεφτούν και να δουν από κοντά.

Οι επισκέπτες που ήρθαν δεν ήταν πολλοί ασφαλώς, τουλάχιστον σε σύγκριση με τα χρόνια πριν από την πανδημία, ούτε έκαναν τόσο αισθητή την παρουσία στην αγορά της Πάτρας και στο κέντρο της.

Πάτρα: Το «culture and shopping» φέτος υλοποιήθηκε - Ανάρπαστοι έγιναν οι «χάρτες»

Η κύρια διαφορά σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια είναι ότι ένα μέρος των τουριστών που είχαν καταλύσει σε ξενοδοχεία της Αχαΐας και της Ηλείας, δεν έρχονταν φέτος στην Πάτρα τόσο οργανωμένα, με τουριστικά λεωφορεία και πούλμαν, αλλά μεμονωμένα κυρίως.

Το σημαντικό όμως για φέτος είναι ότι το πρόγραμμα αυτό υλοποιήθηκε, κάτι που δεν είχε γίνει την περσινή χρονά εξαιτίας της πανδημίας και της πτώσης που έφερε αυτή στον τουρισμό.

Θυμίζουμε ότι και στα ξενοδοχεία της Πάτρας – πέρα από την Αιγιαλεία και την Δυτική Αχαΐα – υπήρξε μία κινητικότητα τον Αύγουστο  από τουρίστες, με την πληρότητα στα καταλύματα να φτάνει το 70%.